דלג לתוכן

ברוך הבא אורח

אנא התחברות אוֹ הירשם

הסיפור של דניאל וג'ו - ציד עם חיילים

בסתיו 2012, ציד עם חיילים התוכנית התארחה לשני צעירים נהדרים, דניאל וג'ו. רבים היו קוראים להם וטרינרים נכים, אך לאחר שפגשתי אותם, מיהרתי לגלות שהם בכלל לא נכים, הם פשוט לא יכלו להתמצא בקלות ככל שיכולתי.

דניאל איבד את שתי רגליו במתקפת RPG וכעת הוא פרש מצבא ארה"ב. ג'ו איבד את עינו הימנית וחלק מהחזון באחר מפיצוץ IED, אך הוא עדיין פעיל בצבא כקפטן.

הם הגיעו אחר צהריים קריר בסוף נובמבר, וה- ציד עם חיילים הצוות, שבציד הזה היה רק ​​אני וחבר שלי ג'ייסון דיין (סגן נשיא HWS), היו שם כדי לעזור להם להתמקם בחדרם בחברת הולידיי אין אקספרס בצ'ילדרס. לאחר מכן הצגנו לבנים כמה מתנות מיוחדות. הפריטים הראשונים שארזנו בהם היו סכינים בעבודת יד, כאשר כל אחד מהם היה בעל ידית צבעונית סגולה ומגניבה. ואז, כדי לקבל את סקרנותם, ייצרנו שתי קופסאות של 410 פגזים. אחרי כמה התבדחו, הבאנו דרינגר רוצח נחש 45/410 לכל אחד מהם. העיניים שלהם ממש נדלקו אז. אקדחים בחינם! נתנו להם קצת זמן להתפעל מהצעצועים החדשים והמבוהקים שלהם לפני שפרצנו את "התותחים הגדולים", כמה רובי 308 סאבאיים יפהפיים. הם היו נועזים כמעט חסרי מילים.

לאחר המצגת, לקחנו את החבר'ה להשיג את רישיונות הציד שלהם ולהוציא אותם לאכול בעיר הגדולה של צ'ילדרס. זה אחד החלקים האהובים עלי ביותר שיש לי ארגון שעובד עם חיילים פצועים, עם ההזדמנות להכיר אותם. גיליתי אחרי שביליתי זמן עם שניהם שיש להם חוש הומור מפותח יתר על המידה. למשל, אחרי שג'ו ודן קיבלו את המתנות שלהם, ג'ו אמר לג'ייסון ואני שהוא לא יודע מה לחשוב על ארגון שימסור שני אקדחים וסכין לבחור עיוור. לאחר ששמעתי זאת, ידעתי שאנחנו נמצאים לטיול מהנה.

בבוקר הראשון, ה -26, יצאנו לצוד מערבית לפדוקה. מכיוון שג'ייסון נאלץ לעבוד, הנחתי את דן וג'ו באותו עיוור. החבר'ה ראו כמה צבי פרדות, אבל הכל עושה זאת לא יכולנו לירות. לפני שעזבנו את הדוכן, ג'ו שאל אם הוא יכול להפגין את כישורי הקויוט שלו לקרוא לנו אז אמרנו לו, "תן ל'אשר לקרוע! ' ובכן ... דן ואני הסכמנו שזו חייבת להיות שיחת הערבות הגרועה ביותר ששמענו אי פעם, מעבר בין חתול פצוע לאווז חולה. מאוחר יותר באותו בוקר מצא אותנו בפדוקה שמזמין כמה ארוחות בוקר חמות. זה הפך לטקס הסטנדרטי שלנו אחרי כל ציד.

טקס נוסף שהתחלנו כלל ללכת לביתי ולראות מי יכול לנחר הכי חזק. אשתי החמודה הייתה אדיבה מספיק כדי לוותר על צפייה באופרות הסבון שלה כדי שנוכל ללכת לישון מול ערוץ חיצוני.

הציד של אותו ערב לא הצליח, מה שהעניק לג'ו הזדמנות רבה יותר לחדד את כישורי הקריאה שלו. למחרת בבוקר היה, שוב, לא מתרחש והתחלתי לדאוג שלעולם לא נראה כסף. באותו ערב שני, לקחתי את החבר'ה דרומה ושם צידנו על המקום של ג'ון סמית '. ג'ו החליט שהוא רוצה לצוד לבד אז ישבתי עם דן במקום אחר. זה היה כמעט קליל אחרון כששני איילה לבנים סוף סוף נכנסו, ואחריו דולר בן שמונה נקודות נחמד. דן נודים קבוע וירה, השליך את הדולר תוך 20 מטר מהמקום בו הוא עמד. ג'ו המסכן, הילד עם חזון לקוי, לא ראה הרבה (אין משחק מילים מיועד). אחרי שהעמסנו את הצבי של דן, הוזמנו למחנה הצבאים של ג'ון, שם נפגשנו עם כמה בחורים נהדרים והם התנדבו לעור ורבע דן באק בשבילו שהיה בסדר גמור איתי.

ביום השלישי חזרנו לחווה של ג'ון כדי לנסות זאת עוד ניסיון. הפעם, דן החליט לשבת בדוכן (שעמד בערך שישה רגל מהאדמה) עם ג'ו. אם מעולם לא היית עד לגבר ללא רגליים מטפס על סולם, בהחלט פספסת. זה באמת מראה לראות. נחישות של 100%.

ציד בוקר נוסף הגיע והלך ללא ירייה, אבל התחלתי להתעדכן בשינה נחוצה. כשחזרנו לפדוקה, לאשתי הנפלאה אכלה ארוחת צהריים גדולה וחיכינו לנו רעבים חיצוניים. כשהיינו ממולאים, אני בטוח שכולכם יכולים לנחש מה הגיע ישר אחרי. זה נכון, סיבוב נוסף של נחירות מקשקשות חלונות ומטלטל קיר.

באותו ערב החלטנו לפנות מערבה לפדוקה לשינוי נוף. ג'ייסון ישב בדוכן עם דן ואני ישבנו עם ג'ו. ג'ו ואני צפינו בכמה צבי פרדות דו ודן טקסט לנו שהם גם ראו קצת איילה. הדבר הבא שידעתי, בום רם הדהד על פני הכפר. ואז הגיע הטקסט שדן קיבל מולי שמונה נקודות. ג'ייסון אמר שהם יצטרכו את האור שלי מכיוון שהאיילים ברחו ולפנס שלי יש תפאורה מיוחדת שאמורה לעזור למצוא דם. כמה דקות אחר כך, ג'ייסון ודן נסעו והרימו אותנו במצב רוח מרומם. ג'ייסון חנה ממש כבר בתחילת שביל הדם וקפצתי החוצה להתחיל לעקוב, במחשבה שאני הולך באמת להראות לחבר'ה האלה איך זה נעשה. ובכן, הוצאתי את האור ועליתי על השביל כמו כלב כלב. הייתי כל כך מרוכזת שלא שמתי לב לכל הצחקוקים שמתרחשים ברקע כשהתחלתי. אני די גשש שאתה מכיר.

אחרי חמישה צעדים ארוכים מאוד כמעט מעדתי מעל הדולר! כן הבדיחה הייתה עלי. הם קיבלו אותי די טוב וכולם צחקו גדול על חשבוני. זה היה המולי הראשון של דן אז כולנו התרגשנו בשבילו. העמיסנו את הצבי ופנינו לפדוקה לציד עם המטה של ​​החיילים, שם הוקם מתלה עור. השגנו את הדולר והתקשרתי לחבר טוב, ראלף קינר, שביקש ממני להודיע ​​לו מתי קיבלנו צבי כי הוא רצה לעזור. הוא ניגש מייד ועור ורבע הצבאים של דן היה שלדעתי היה רעיון משובח נוסף.

ליום האחרון הוצאתי את ג'ו מוקדם ופנינו שוב מערבה. בזמן שישב בעמדה וצפה בזריחה מרהיבה נוספת, הערבה הבודדת הזו מגיעה לרחרח סביב הדוכן ומטלטל כ- 30 מטרים משם ומניח. ג'ו החליק בשקט את חביתו מהחלון ולחץ. לִדפּוֹק! מֵת! הקויוט מעולם לא עבר. זה היה מוקדם ולכן החלטנו לשבת עוד זמן מה למקרה שכל צבי פרדות רצו להראות את עצמם. אחרי כשעה של ג'ו שולח לשלוח את אשתו שניסתה לקבל אישור להרכיב את הערבות, זה היה הערמונית הראשונה שלו אי פעם, החלטנו להסתכל עליו. כשג'ו ואני מגיעים לקויוטה, הוא מתנדנד ומסתכל למעלה ואומר, "נהדר. הבחור העין ירה בערמוט בעין. " חום! צחקנו טוב כשעמסנו אותו במשאית שלי והלכנו למצוא ארוחת בוקר. ג'ייסון הלך עם החבר'ה בערב האחרון ונשארתי בבית מכיוון שזה היה שלי ואת יום השנה ה -21 של אשתי. ג'ו בסופו של דבר ראה איילה אחת לבנה אחת וצילם זריקה אך החמיץ. ככה זה הולך לפעמים.

כדי לעטוף דברים, לכולנו נהנינו מאוד יחד. עשינו זיכרונות שיחזיקו בנו חיים שלמים, וזו בדיוק הסיבה שיצרתי ציד עם חיילים.

זכור בכל פעם שאתה רואה לוחם או ותיק נכה, וודא שאתה מודה להם על השירות שלהם. לעולם לא נוכל לשכוח את מה שעשו השירותים והנשים שלנו עבורנו.

למידע נוסף על ההזדמנויות שמספקיםציד עם חייליםבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובתwww.huntingwithsoldiers.net.

- מאת גורדון מלטון

האם אתה מושבת ורוצה להיות מסוגל לצוד שוב? אם כן, יש לך יותר אפשרויות לעזור לך ממה שאתה יכול לדמיין! אל תהסס לבדוק את קטע הציד שלנו לדברים כמו אקדחים ותושבות מיוחדות!