Przejdź do treści

Witaj gościu

Proszę Zaloguj sie Lub rejestr

AJX Referencje klientów czyszczenie i dodatki do konserwacji zbiornika paliwa

Inclusive Adventures to organizacja non -profit 501 (c) (3)Obsługa mobilności zaburzonych niepełnosprawnych użytkowników wózków inwalidzkich i rannych wojowników.

System czyszczenia zbiornika paliwa AJX jest używany na wszystkich Włączające przygody naczynia. Pierwszy statek, który próbowaliśmy zdobyć w naszym amerykańskim projekcie dostępności wózków inwalidzkich, siedział w wodzie bez przeprowadzki przez 5 lat z 200 galonów oleju napędowego w zbiorniku o powierzchni 300 galonów. Paliwo było ciemne czarne podczas kontroli wizualnej. Udało nam się rozpocząć silniki gąsienicowe z 1995 roku, które wyparły bardzo czarny dym i niebieski martwy piżmo z jednego z wydechów. Więcej niż jeden lokalny sugerował, że łatwiej byłoby wyciąć otwór w kadłubie, zdjąć stary zbiornik i włożyć nowy zbiornik. Oczywiście szukaliśmy lepszego rozwiązania i znaleźliśmy AJX. Doszliśmy do wniosku, że niewiele było stracenia, skontaktowało się z AJX, a po usłyszeniu naszej historii Ajx wysłał nam nawet bezpłatną butelkę każdego: czyszczenie zbiornika z napadem wysokoprężnym i konserwacja zbiornika Diesla.

Traktowaliśmy zbiornik pełną butelką czyszczenia zbiornika AJX, zasadniczo „podwójną dawką”, ponieważ 1 kwarta obchodzi do zbiornika o pojemności 500 galonów. Daliśmy mu trzy lub cztery dni na wykonanie swojej pracy. Chociaż paliwo wciąż miało ciemniejszy kolor, zaczęło przyjmować czerwonawy odcień. Ogromna poprawa od ciemnej czerni. Chociaż AJX uważa, że ​​polerowanie Diesla jest często potrzebne, była to ekstremalna sytuacja. Podłączyliśmy małą pompę transferową paliwa o wartości 10 V/min 60 USD przez 1. metalowy ekran 50 mikronów, 2. 30 -mikronowy filtr, który powinien również usunąć wodę, a wreszcie 10 mikronów. Paliwo przeżywano przez każdy element filtra i z powrotem do zbiornika co najmniej dwa lub trzy razy, po prostu pozwalając mu powoli działać w ciągu 1-2 dni.

Silnik zaczął się, zyskał zauważalnie znacznie lepiej, czarny dym został znacznie zmniejszony, jeśli nie prawie wyeliminowany, a łódź została uruchomiona i obsługiwana na obwodzie 1 milowym na 5-letnim poprzednim paliwach. Podczas drugiej podróży wykonano pitstop przy marinie kilka kilometrów dalej i do zbiornika dodano 100 galonów świeżego oleju napędowego, a łódź trwała 60 mil w dół rzeki Tennessee, aby zostać wyciągniętym.

Chociaż była to historia sukcesu rozwiązania problemu paliwa, historia jest również rozczarowaniem. Niestety w wyciągnięciu, odkryto, że stalowy kadłub Skipperliner doznał poważnej korozji galwanicznej siedzącej w marinie pełnej łodzi z włókna szklanego bez zastępowania anod. Można go naprawić przez spawanie na nowym kadłubie (na wypadek zainteresowania DIY'ER). Otrzymaliśmy bardzo rozsądne, aby wymienić kadłub od wykwalifikowanego i doświadczonego projektanta łodzi stalowych, który miał brak pracy za 35 000 $, co prawdopodobnie balonem do 50 000 $ po malowaniu. Chociaż nadal jest rozsądną umową z doskonałym wnętrzem, elektronicznymi przepustnicami, nowoczesnym układem elektrycznym AC/DC i silnikiem wysokoprężnym Caterpillar 350 KM z zaledwie 1000 godzinami i prawie nowym generatorem, uważaliśmy, że jest to zbyt ryzykowne dla naszego programu wkładającego wózek inwalidzki użytkownicy na pokładzie.

Świetne doświadczenie edukacyjne, przenieśliśmy się na większy, jeszcze bardziej odpowiedni statek, który możemy nawet wprowadzić użytkowników wózków inwalidzkich do pokoju silnika i pełna kontrola na steru całkowicie bez użycia rąk i bezprzewodowa z jedynie sterowaniem głową, kontrolując statek w naczyniu W ten sam sposób kontrolują swój wózek inwalidzki. Zbudowaliśmy nawet niestandardową „integracyjną” stację nawigacyjną i autopilot z AIS, którą można kontrolować za pomocą joysticka ustnego lub powietrza lub mrugnięciem oka na podstawie OpenplotterOtwórz CPN, oraz Pypilot!

Ajx jest Włączające przygody Sponsor.

Linda Greenlaw - rybak komercyjny i autor 3 książek

„Głodny ocean”, „The Lobster Chronicles” i „Wszyscy rybacy są kłamcami”. Zwycięzca nagrody Morskiego w USA w 2003 roku i nagroda New England Book Award za literaturę faktu w 2004 roku. Zanim został pisarzem, Greenlaw był kapitanem łodzi mieczowej, karierę, która przyniosła jej znaczącą rolę w Sebastian Junger's ” Idealna burza ”i przedstawienie w kolejnym filmie. Jej najnowsza książka to także jej pierwsza fikcja „Slipknot”.

Linda GreenlawZawsze używa Ajx w swojej łodzi homara!

KSIĄŻKAKSIĄŻKAKSIĄŻKAKSIĄŻKA

Bill Baird, Long Island NY

Muszę przyznać, że byłem sceptycznie nastawiony do roszczeń, które wydano. Byłem jednak zdesperowany. Mój problem z osadem był tak zły, że przeglądałem 4 zestawy elementów filtra na 20 -kilometrową wycieczkę i nadal mogłem biec łodzią przy 1500 obr / min bez zamykania rośliny. Próbowałem wszystkiego, co mogłem kupić, nie ma dobrego. Już miałem wyciągnąć zbiorniki i wyczyścić parę, gdy zasugerowano AJX. W ostateczności spróbowałem.

Moja łódź to 25 -calowy projekt pilothouse z 4 -cylowym Yanmarem 170 KM. Mam 2 x 55 galonów zbiorników, były pełne 3/4, moje paliwo wyglądało jak zupa pomidorowa z dodanym mlekiem. Gdybym wrzucił mojego racora do czystego pojemnika i pozwolił mu usiąść, wówczas dużo osadów osiedli się na dno, wtedy, gdybym go wstrząśnął, wróci do zupy. Ponadto po bokach pojemnika powstałby film, który zajął trochę czasu, aby zejść.
Oto, co zrobiłem. Dodałem AJX-TCS przy 2x zalecanej kwoty plus AJX-TMS w zalecanej kwoty. Następnie dodałem odrobinę paliwa, aby upewnić się, że rzeczy przeszły przez łokcie w liniach wypełnienia paliwa. Następnie wyjąłem łódź i trochę pobiegłem, aby wymieszać rzeczy i dostać się do całego układu paliwowego. Potem pozwalam mu siedzieć przez 5 dni.
Cóż, nisko i oto, cofam się i biegam. Dzisiaj pobiegłem łodzią o 3400 obr./min przez dłuższy czas i działała idealnie. Tak nie było od kwietnia. Paliwo jest czyste bez osadu i nie tworzy filmu. Wciąż ma ciemniejszy kolor niż normalnie. Dodałem więcej TMS i uzupełniłem swoje zbiorniki czystym paliwem.
Wierzę, że mam problem z koniecznością zrujnowania mojego letniego zakupu wyciągania pokładu, ciągnięcia czołgów i tego wszystkiego.

Chuck Haefner, Lewis Marine Supply of Stuart Florida

AJX to produkt sprzedaży nr 1 w naszym sklepie, kapitanowie łodzi przychodzą codziennie szukając AJX.

Steve Tolen, główny inżynier MSRC Miami na Florydzie

Chciałbym podziękować za rozwiązanie problemów z paliwem, które mieliśmy na naszych dwóch statkach, m/v karaibskim respondencie i m/v Florida. Praca z pracownikami była przyjemnością. Jesteś numerem jeden na mojej liście, aby utrzymać zbiorniki paliwa na naszych statkach.

Jack i Doreen Plummer - maj 2010

„Drogi Ajx, przeprowadziliśmy badania i pytaliśmy kilku naszych przyjaciół, którzy właśnie zaczęli używać twoich TC w zbiornikach z oleju napędowym. Chcielibyśmy zadać i potwierdzić kilka pytań, które wciąż mamy.

Mamy 60 Hatteras kabriolet z Detroit Diesels 12v71Ti's. Była bardzo rzadko używana przez wiele lat przed naszym zakupem. Prowadzimy ją teraz częściej, nawet jeśli oznacza to prowadzenie jej w dokach, więc nie tylko „siedzi”. Od pierwszego uruchomienia doświadczamy mnóstwa białego i czarnego dymu. Następnie natychmiast zmienia kolor dymu na biały wydech. Po kilku milach biały wydech prawie odparowuje

Mechanik powiedział dziś, że musimy dostroić „wtryskiwacze” i „Afterburners”. Mamy nadzieję, że TCS pomoże zamiast wydechu, ponieważ wiemy, że paliwo jest zanieczyszczone glonami. Ale chcemy potwierdzić twierdzenie, że TCS nie zatkają wtryskiwaczy. Ani nie powodują problemów z „Afterburner” (o których wcześniej nie słyszałem) dziękuję za poświęcony czas i pomoc. Czekamy na Twoja odpowiedź. Pozdrawiam, Doreen Plummer ”

W maju 2010 r. Spotkałem się z Jackiem i Doreenem i przyniosłem 3 kwarty Ajx-TCS i podałem im instrukcje, jak z niego korzystać. W czerwcu 2010 r. Otrzymał to kontynuację: „Cześć Archie, piękne tutaj, a morze jest jak szkło. Wyjmowałem łódź na bieg i pobiegł świetnie. Wydech dymu spadł o 90%i jest dopiero na start-upach. Pozdrawiam , Doreen "

Latem: AJX wykonali pracę, a Jack i Doreen nie musieli zatrudniać mechanika do wykonania czterodniowej pracy, która zaoszczędziła im tysiące dolarów, koszt AJX-TCS wyniósł mniej niż 200 USD.

Komentarze z forów

Dwaynec -Użyłem go na naszym 1972 48 YF i byłem bardzo zadowolony z wyników. Użyję go ponownie.

Capt K. - Ajx wyczyścił dla mnie dziesięcioletni problem, a przyjaciel z 48 YF użył go w tym roku na mojej rekomendacji i on też jest lepszy!Warto koszty wstępu!

67HAT34C - Głosowałem za to działa.

Electra VI -Po konwersji na wysokoprężność miałem poważny problem z zatkaniem filtra. Doszło do punktu, w którym zmieniałem elementy filtra Racor co trzy godziny silnika. Od rozpoczęcia korzystania z AJX w zeszłym roku zarówno TCS, jak i TMS, moja niezawodność silnika i zatkanie filtra naprawdę się poprawiły. Od czasu mojego ostatniego wypełnienia w listopadzie ubiegłego roku przeszedłem z 3 godzin zmiany elementu filtra na 80 godzin i to była tylko moja letnia rutynowa konserwacja.
Jerzy
Electra VI
1966 34 C #068

SKAMMTOO - Dodatek AJX wydawał się działać bardzo dobrze. Zawsze miałem jeden „zły” czołg i tak nie było w tym roku. Wyjąłem trochę wody ze zbiornika, ale niewiele, a filtry stają się wyraźnie czystsze w miarę upływu czasu.Myślę, że było warte 50 dolarów.

Twój wózek

Twój koszyk jest obecnie pusty